LUSH Magazine Myanmarနွင့္ Heineken Myanmar တို႔ အတူ ပူးေပါင္းတက္ဆက္ေသာ The Iconic Evening Fashion Show က်င္းပ
LUSH Magazine၂နွစ္ျပည့္အထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ LUSH Magazine Myanmarနွင့္ Heineken Myanmar တို႔ အတူ ပူးေပါင္းတက္ဆက္ေသာ The Iconic Evening ဟုအမည္ေပးထားေသာ Fashion Show ကို စက္တင္ဘာလ ၂၈ ရက္(စေနေန႔) ၊ ည ၆နာရီက စတင္ၿပီးရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ Inya Lake Hotel တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
အဆိုပါThe Iconic Evening Fashion Show ကိုျမန္မာနိုင္ငံရွိနာမည္ေက်ာ္ ေမာ္ဒယ္မ်ားနွင့္အတူ
မတူညီေသာ Fashion tasteအမ်ိဴးမ်ိဴးကိုေပးစြမ္းနိုင္မည့္ Round ၅ ခုနွင့္ျပသသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊Designerမ်ား၏အထူးCollectionမ်ားအတြက္ Round ၃ ခုနွင့္ Versace Jeans ၊ Heineken တို႔အတြက္ Round ၂ ခုျဖင့္ တင္ဆက္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟု LUSH Magazine တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
Iconic Evening တြင္ LUSH Magazine Myanmarနွင့္အတူ Venue Partner အျဖစ္ Inya Lake Hotel ၊Beauty Partner အျဖစ္ ESTEE
LAUDER ကပါဝင္ကူညီေပးထားၿပီး Officail Hair & Make Up Artist အျဖစ္ HELLOမွတာဝန္ယူေပးထားျခင္းျဖစ္ျပီးအျခားေသာSupporting Partners မ်ားအျဖစ္ Kinohimitsu၊Versace Jeans Couture၊WeShopDiva Wigsနွင့္ Flower Shopတို႔က ပါဝင္ကူညီေပးထားေၾကာင္းသိရသည္။
၎ ဖက္ရွင္ရွိုးအတြက္Official Fashion Designer မ်ာအျဖစ္ Designer Htu Aung, Designer Mrjet နွင့္ DesignerWon Yone တိ့ုက ပါဝင္ေပးထာၾကၿပီး Creative Director အျဖစ္ ကိုသီဟန္ေက်ာ္မွ တာဝန္ယူေပးထားသည္ဟုသိရသည္။
LUSH Magazine Myanmarကို၂၀၁၇ ခုနွစ္၊စက္တင္ဘာလတြင္ စတင္ထုတ္ေဝေပးခဲ့ၿပီး ယခု၂၀၁၉ ခုနွစ္၊စက္တင္ဘာလတြင္ ၂ နွစ္ျပည့္ေျမာက္ခဲ့ျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ LUSH Magazine Myanmar သည္ျမန္မာနွင့္ အဂၤလိပ္ဘာသာ စကား နွစ္ခုျဖင့္ ထုတ္ေဝေသာ မဂၢဇင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး၂ နွစ္တာကာလအတြင္း Issue ေပါင္း ၂၂ ခုနွင့္ LUSH Beauty Special Issue တစ္ခုတို႔ကို ထုတ္ေဝခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
အဆိုပါThe Iconic Evening Fashion Show ကိုျမန္မာနိုင္ငံရွိနာမည္ေက်ာ္ ေမာ္ဒယ္မ်ားနွင့္အတူ
မတူညီေသာ Fashion tasteအမ်ိဴးမ်ိဴးကိုေပးစြမ္းနိုင္မည့္ Round ၅ ခုနွင့္ျပသသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊Designerမ်ား၏အထူးCollectionမ်ားအတြက္ Round ၃ ခုနွင့္ Versace Jeans ၊ Heineken တို႔အတြက္ Round ၂ ခုျဖင့္ တင္ဆက္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟု LUSH Magazine တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
Iconic Evening တြင္ LUSH Magazine Myanmarနွင့္အတူ Venue Partner အျဖစ္ Inya Lake Hotel ၊Beauty Partner အျဖစ္ ESTEE
LAUDER ကပါဝင္ကူညီေပးထားၿပီး Officail Hair & Make Up Artist အျဖစ္ HELLOမွတာဝန္ယူေပးထားျခင္းျဖစ္ျပီးအျခားေသာSupporting Partners မ်ားအျဖစ္ Kinohimitsu၊Versace Jeans Couture၊WeShopDiva Wigsနွင့္ Flower Shopတို႔က ပါဝင္ကူညီေပးထားေၾကာင္းသိရသည္။
၎ ဖက္ရွင္ရွိုးအတြက္Official Fashion Designer မ်ာအျဖစ္ Designer Htu Aung, Designer Mrjet နွင့္ DesignerWon Yone တိ့ုက ပါဝင္ေပးထာၾကၿပီး Creative Director အျဖစ္ ကိုသီဟန္ေက်ာ္မွ တာဝန္ယူေပးထားသည္ဟုသိရသည္။
LUSH Magazine Myanmarကို၂၀၁၇ ခုနွစ္၊စက္တင္ဘာလတြင္ စတင္ထုတ္ေဝေပးခဲ့ၿပီး ယခု၂၀၁၉ ခုနွစ္၊စက္တင္ဘာလတြင္ ၂ နွစ္ျပည့္ေျမာက္ခဲ့ျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ LUSH Magazine Myanmar သည္ျမန္မာနွင့္ အဂၤလိပ္ဘာသာ စကား နွစ္ခုျဖင့္ ထုတ္ေဝေသာ မဂၢဇင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး၂ နွစ္တာကာလအတြင္း Issue ေပါင္း ၂၂ ခုနွင့္ LUSH Beauty Special Issue တစ္ခုတို႔ကို ထုတ္ေဝခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
Comments
Post a Comment