အူရီဒူးျမန္မာသည္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မႈ အသံုးျပဳျခင္း အေတြ႔အႀကံဳမ်ားပိုမိုေကာင္းမြန္လာေစရန္ဒီဂ်စ္တယ္နည္းပညာဝန္ေဆာင္မႈအသစ္မ်ားကို My Ooredoo App တြင္ မၾကာမီကထပ္မံထည့္သြင္းျပီး အဆင့္ျမႇင့္တင္ခဲ့သည္ဟုသိရသည္။
၄င္းတို႔ထဲမွ အဓိကထူးျခားသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုမွာ မိမိတို႕ႀကံဳေတြ႔ႏိုင္သည့္ အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္းရာတြင္ သံုးစြဲသူ၀န္ေဆာင္မႈဌာနသို႔ ဖုန္းေခၚဆိုရန္မလိုအပ္ဘဲ မိမိတို႔ကိုယ္တုိင္ My Ooredoo App အက္ပလီေကးရွင္းမွတဆင့္ တိုက္ရိုက္အေၾကာင္းၾကားၿပီး ေျဖရွင္းမႈမ်ားရယူႏိုင္မည့္ ဒီဂ်စ္တယ္ဝန္ေဆာင္မႈျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ဒီဂ်စ္တယ္ဝန္ေဆာင္မႈစနစ္ျဖင့္ အသံုးျပဳသူက ၾကံဳေတြ႕သည့္ အခက္္အခဲမွတ္တမ္းမ်ားကို သံုးစြဲသူ၀န္ေဆာင္မႈဌာနသို႔ ဖုန္းေခၚဆိုသည့္အခါ မွတ္ယူသိမ္းဆည္းထားၿပီး သမားရိုးက်ေျဖရွင္းသည့္စနစ္ထက္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ကို အသံုးျပဳၿပီး ပိုမိုျမန္ဆန္စြာ ေမးျမန္းစံုစမ္းခ်က္မ်ား ႏွင့္ အခက္အခဲမ်ားကို စစ္ေဆးေျဖရွင္းေပးျခင္းျဖင့္ အေၾကာင္းျပန္ႏို္င္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ အဆိုပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳႏိုင္ရန္အတြက္ အူရီဒူးအသံုးျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္ My Ooredoo App တြင္ စာရင္းသြင္းရမည္ ျဖစ္ျပီး ၄င္းမွတဆင့္ ဆက္သြယ္ရန္/အကူအညီ (Contact Us/Support) ေနရာသို႔ သို႔ဝင္ေရာက္ကာ “တိုက္ရိုက္စကားေျပာရန္” (“Report an Issue”) ေနရာကို ႏွိပ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳသူ၏ အမည္၊ ျဖစ္ေပၚေနသည့္ အခက္အခဲ၊ ေန႔ရက္ ႏွင့္ အခ်ိန္ ႏွင့္ အဆိုပါ အခက္အခဲႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္ အေၾကာင္းအရာ ဥပမာ - ကြန္ရက္ဆုိင္ရာ၊ ဘီလ္ေဆာင္ျခင္းဆိုင္ရာ၊ ေငြျဖည့္သြင္းျခင္းဆိုင္ရာ၊ ထုတ္ကုန္မ်ားဆို္င္ရာ (သို႔) ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားဆိုင္ရာ စသည္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ျဖည့္သြင္းရမည္ ျဖစ္ပါသည္။အဆိုပါ အခ်က္အလက္မ်ားကို ျဖည့္သြင္းေပးပို႔ၿပီးပါက အခက္အခဲဆိုင္ရာ မွတ္တမ္းႏွင့္အတူ စာတိုတစ္ခုကို အသံုးျပဳသူထံသို႔ ျပန္လည္ေပးပို႔မည္ျဖစ္ျပီး သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈဌာနမွ တာဝန္ရွိသူက အခ်ိန္တိုအတြင္း ေျဖရွင္းခ်က္မ်ားႏွင့္အတူ Live Chat ျဖင့္ ျပန္လည္ဆက္သြယ္ အေၾကာင္းျပန္ေပးမည္ျဖစ္သည္ဟုသိရသည္။
အူရီဒူးျမန္မာ၏ Chief Commercial Officer ျဖစ္သူ Mr. Alok Vermaက“အူရီဒူးျမန္မာကဝန္ေဆာင္မႈအသံုးျပဳသူေတြအားလံုးအတြက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မႈ အေတြ႔အႀကံဳေတြ ေပးအပ္ႏိုင္ဖုိ႔ ထုတ္ကုန္ေတြနဲ႔ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ရာမွာ ဒီဂ်စ္တယ္ဆို္င္ရာ ဆန္းသစ္တီထြင္မႈေတြနဲ႕ စဥ္ဆက္မျပတ္ အဆင့္ျမွင့္တင္ျခင္းေတြကို လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိပါတယ္။ အခုလို “တိုက္ရိုက္စကားေျပာရန္” ဆိုတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈကို ထည့္သြင္းလိုက္တာက အသံုးျပဳေတြအတြက္ ၂၄ နာရီ ၇ ရက္ပတ္လံုး အခ်ိန္မေရြး အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္းေပးၿပီး အထိေရာက္ဆံုး သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ေပးအပ္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ အသံုးျပဳသူေတြအေနနဲ႔လည္း ဒီဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳၿပီး ႀကံဳေတြ႔လာတဲ့ အခက္အခဲေတြကို လြယ္လြယ္ကူကူ အခ်ိန္ကုန္သက္သာစြာနဲ႔ ဆက္သြယ္ေျဖရွင္းႏိိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
၄င္းတို႔ထဲမွ အဓိကထူးျခားသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုမွာ မိမိတို႕ႀကံဳေတြ႔ႏိုင္သည့္ အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္းရာတြင္ သံုးစြဲသူ၀န္ေဆာင္မႈဌာနသို႔ ဖုန္းေခၚဆိုရန္မလိုအပ္ဘဲ မိမိတို႔ကိုယ္တုိင္ My Ooredoo App အက္ပလီေကးရွင္းမွတဆင့္ တိုက္ရိုက္အေၾကာင္းၾကားၿပီး ေျဖရွင္းမႈမ်ားရယူႏိုင္မည့္ ဒီဂ်စ္တယ္ဝန္ေဆာင္မႈျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ဒီဂ်စ္တယ္ဝန္ေဆာင္မႈစနစ္ျဖင့္ အသံုးျပဳသူက ၾကံဳေတြ႕သည့္ အခက္္အခဲမွတ္တမ္းမ်ားကို သံုးစြဲသူ၀န္ေဆာင္မႈဌာနသို႔ ဖုန္းေခၚဆိုသည့္အခါ မွတ္ယူသိမ္းဆည္းထားၿပီး သမားရိုးက်ေျဖရွင္းသည့္စနစ္ထက္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ကို အသံုးျပဳၿပီး ပိုမိုျမန္ဆန္စြာ ေမးျမန္းစံုစမ္းခ်က္မ်ား ႏွင့္ အခက္အခဲမ်ားကို စစ္ေဆးေျဖရွင္းေပးျခင္းျဖင့္ အေၾကာင္းျပန္ႏို္င္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ အဆိုပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳႏိုင္ရန္အတြက္ အူရီဒူးအသံုးျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္ My Ooredoo App တြင္ စာရင္းသြင္းရမည္ ျဖစ္ျပီး ၄င္းမွတဆင့္ ဆက္သြယ္ရန္/အကူအညီ (Contact Us/Support) ေနရာသို႔ သို႔ဝင္ေရာက္ကာ “တိုက္ရိုက္စကားေျပာရန္” (“Report an Issue”) ေနရာကို ႏွိပ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳသူ၏ အမည္၊ ျဖစ္ေပၚေနသည့္ အခက္အခဲ၊ ေန႔ရက္ ႏွင့္ အခ်ိန္ ႏွင့္ အဆိုပါ အခက္အခဲႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္ အေၾကာင္းအရာ ဥပမာ - ကြန္ရက္ဆုိင္ရာ၊ ဘီလ္ေဆာင္ျခင္းဆိုင္ရာ၊ ေငြျဖည့္သြင္းျခင္းဆိုင္ရာ၊ ထုတ္ကုန္မ်ားဆို္င္ရာ (သို႔) ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားဆိုင္ရာ စသည္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ျဖည့္သြင္းရမည္ ျဖစ္ပါသည္။အဆိုပါ အခ်က္အလက္မ်ားကို ျဖည့္သြင္းေပးပို႔ၿပီးပါက အခက္အခဲဆိုင္ရာ မွတ္တမ္းႏွင့္အတူ စာတိုတစ္ခုကို အသံုးျပဳသူထံသို႔ ျပန္လည္ေပးပို႔မည္ျဖစ္ျပီး သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈဌာနမွ တာဝန္ရွိသူက အခ်ိန္တိုအတြင္း ေျဖရွင္းခ်က္မ်ားႏွင့္အတူ Live Chat ျဖင့္ ျပန္လည္ဆက္သြယ္ အေၾကာင္းျပန္ေပးမည္ျဖစ္သည္ဟုသိရသည္။
အူရီဒူးျမန္မာ၏ Chief Commercial Officer ျဖစ္သူ Mr. Alok Vermaက“အူရီဒူးျမန္မာကဝန္ေဆာင္မႈအသံုးျပဳသူေတြအားလံုးအတြက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ေဆာင္မႈ အေတြ႔အႀကံဳေတြ ေပးအပ္ႏိုင္ဖုိ႔ ထုတ္ကုန္ေတြနဲ႔ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ရာမွာ ဒီဂ်စ္တယ္ဆို္င္ရာ ဆန္းသစ္တီထြင္မႈေတြနဲ႕ စဥ္ဆက္မျပတ္ အဆင့္ျမွင့္တင္ျခင္းေတြကို လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိပါတယ္။ အခုလို “တိုက္ရိုက္စကားေျပာရန္” ဆိုတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈကို ထည့္သြင္းလိုက္တာက အသံုးျပဳေတြအတြက္ ၂၄ နာရီ ၇ ရက္ပတ္လံုး အခ်ိန္မေရြး အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္းေပးၿပီး အထိေရာက္ဆံုး သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ေပးအပ္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ အသံုးျပဳသူေတြအေနနဲ႔လည္း ဒီဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳၿပီး ႀကံဳေတြ႔လာတဲ့ အခက္အခဲေတြကို လြယ္လြယ္ကူကူ အခ်ိန္ကုန္သက္သာစြာနဲ႔ ဆက္သြယ္ေျဖရွင္းႏိိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Comments
Post a Comment