Programmatic ေၾကာ္ျငာမ်ားကိုဝန္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္မည့္ ပထမဦးဆုံး ျပည္တြင္း DKMads လုပ္ငန္းအား စတင္မိတ္ဆက္

DKMads ကုမၺဏီမွ programmatic နည္းပညာ ဆိုင္ရာ ေၾကာ္ျငာမ်ားႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား စတင္ရရွိေၾကာင္း မိတ္ဆက္ပြဲ အခမ္းအနားအား  ဇူလိုင္လ ၁၈ ရက္ေန႔တြင္ Park Royal ဟိုတယ္၌  က်င္းပ ျပဳလုပ္ခဲ့​ေၾကာင္​းသိရသည္​။

DKMads Programmatic  ပလက္ေဖာင္းသည္  ေၾကာ္ျငာမ်ားအား မည္သည့္ ေနရာ မည္သည့္ အခ်ိန္တြင္မဆို ၎တို႔ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ထားသည့္ ေၾကာ္ျငာ exchange မ်ားမွ တဆင့္ မိမိတို႔၏ ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို အမွန္တကယ္ သုံးစြဲလာႏိုင္ေခ်ရွိေသာသူမ်ား အသုံးျပဳသည့္ အက္ပလီ ေကးရွင္းမ်ား၊ ဂိမ္းမ်ား၊ ဝက္ဆိုဒ္မ်ားအစရွိေသာ ေနရာမ်ားတြင္ ေၾကာ္ျငာမ်ားကို လိုက္လံကာ ျပသေပးျခင္းျဖစ္သည္။  အျခားေသာ Programmatic ပလက္ေဖာင္းမ်ားႏွင့္ မတူညီသည့္ DKMads ၏ အားသာခ်က္မွာ အရည္အေသြးနည္းပါးသည့္ traffic ႏွင့္ အရည္အေသြး ေကာင္းမြန္သည့္ traffic ဟူ၍ ႏွစ္မ်ိဳး ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ Programmatic ပလက္ေဖာင္း သည္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ ဝက္ဆိုဒ္မ်ား ၊ အက္ပလီေကးရွင္းမ်ား၊  မိုဘိုင္းဂိမ္းမ်ား ႏွင့္  ခ်ိတ္ဆက္ထားရွိ ေသာေၾကာင့္   ၎တို႔၏အရည္အေသြး အနိမ့္အျမင့္ သတ္မွတ္ျခင္းတို႔အား DKMads ဆာဗာအတြင္းရွိ ေဒတာ မ်ားထဲတြင္ မွတ္တမ္းမ်ားျဖင့္ သိမ္းဆည္းထားရွိသည္ဟုသိရသည္​။

“တစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္လာတာနဲ႔အမွ် အင္တာနက္သုံးတဲ့သူေတြက ပိုေခတ္မွီ လာတယ္။ အရင္တုန္းကဆိုရင္ ဆိုရွယ္မီဒီယာေတြကိုပဲ သုံးေနရာကေန အခုဆိုရင္ အက္ပလီေကးရွင္းေတြကိုလဲ တြင္က်ယ္စြာအသုံးျပဳလာၾကတဲ့အျပင္ ေဖ်ာ္ေျဖေရး Application ေတြျဖစ္တဲ့ YouTube, Tik Tok နဲ႔ Joox တို႔ ကေနၿပီးေတာ့ ဗီဒီယိုၾကည့္တာေတြ သီခ်င္း နားေထာင္တာေတြနဲ႔ ေန႔စဥ္ဘဝမွာ လိုအပ္တာေတြကိုလည္း ရွာေဖြေလ့လာ လာၾကပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးသုံးတဲ့သူေတြကို လည္း ေၾကာ္ျငာရွင္ေတြရဲ႕ကုန္ပစၥည္းေတြကို ျပသဖို႔ လစ္ဟာ မသြားေစခ်င္ဘူး။ ဒါေတြအေကာင္းဆုံးေျဖရွင္းေပးႏိုင္ဖို႔နဲ႔ ေၾကာ္ျငာရွင္ေတြရဲ႕ကုန္ပစၥည္းေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ေၾကာ္ျငာျပသေပးႏိုင္ဖို႔လည္းရည္႐ြယ္ၿပီး DKMads ကိုစတင္တည္ေထာင္ ခဲ့တာပါ။’’ ဟု DKMads ကုမၺဏီ၏ Founder ျဖစ္သူ ဦးေက်ာ္ရဲပိုင္မွ ရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ ေၾကာ္ျငာေတြကို ဆိုရွယ္မီဒီယာတစ္ခုထဲကိုပဲဦးစားေပး အသုံးျပဳတာထက္ အျခား လူသုံးမ်ားတဲ့ ပလက္ေဖာင္း ေတြကေနလည္း ထိထိေရာက္ေရာက္ ေၾကာ္ျငာေပးသြားႏိုင္ဖို႔လုပ္ေဆာင္ ေပးသြား မွာပါ။  သမာ႐ိုးက်နည္းလမ္း ေတြကေနခြဲထြက္ၿပီးေတာ့ ေၾကာ္ျငာရွင္ေတြရဲ႕ကုန္ပစၥည္းေတြကို အျခားပလက္ေဖာင္းေတြကေနတဆင့္ ေၾကာ္ျငာ လိုက္မယ္ဆိုရင္ သုံးစြဲသူေတြရဲ႕ ယုံၾကည္မႈကို ပိုၿပီးရလာမယ္။ ေနရာတစ္ခုတည္းကမဟုတ္ပဲ အျခားေနရာ ေတြကေနလည္း ျမင္ေနၾက ထုတ္ကုန္ပစၥည္းျဖစ္တာေၾကာင့္ ယုံၾကည္မႈပိုၿပီးရမယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဆိုရွယ္မီဒီယာ အျပင္ DKMads ကေနၿပီးေတာ့ အျခား သန္းေပါင္းမ်ားစြာရွိတဲ့ ဒီဂ်စ္တယ္ placement ေတြျဖစ္တဲ့ (application, games, youtube, search engine) ေတြ စတဲ့ execution ေတြမွာပါ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ audience ေတြကို စိတ္ႀကိဳက္ ေ႐ြးခ်ယ္ၿပီး  ေၾကာ္ျငာလုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ ပလက္ေဖာင္းတစ္ခုကို ေဆာင္႐ြက္ ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ” ဟု ဦးေက်ာ္ရဲပိုင္မွဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။

လာမည့္ႏွစ္မ်ားတြင္ ျပည္တြင္းသတင္း မီဒီယာမ်ားႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္ကာ ၎တို႔၏ ဝက္ဆိုဒ္ အသီးသီး၌ DKMads ရဲ႕ SSP (Supply Size Platform) ကို အသုံးျပဳ၍ ေၾကာ္ျငာမ်ား ပါဝင္ထည့္သြင္းႏိုင္ေရး အတြက္လုပ္ေဆာင္ ေပးသြားႏိုင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားရွိသည္။ လတ္တေလာတြင္ DMP (Data Management Platform) ဆာဗာအား စတင္ျပဳလုပ္လ်က္ရွိၿပီး သုံးစြဲသူတို႔၏ ေဒတာအခ်က္အလက္မ်ား စုံလင္လာပါက အေရွ႕ေတာင္အာရွအတြင္း ေျခဆန္႔ကာ လုပ္ငန္းခ်ဲ႕ထြင္သြားႏိုင္ရန္ ရည္႐ြယ္ထားရွိသည္။ အနာဂတ္တြင္လည္း ဒစ္ဂ်စ္တယ္နည္းပညာႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ေၾကာ္ျငာရွင္မ်ား၏ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ားအတြက္ လိုအပ္ေသာအႀကံဉာဏ္မ်ား ေပးအပ္ သြားမည္ျဖစ္သည္ဟုသိရသည္​။


Comments