ခိုင္ႏွင္းေဝရင္ေသြးေလးမ်ားေဂဟာကိုေျမာက္ဒဂံုသို႔ေျပာင္းေရႊ႔ဖြင့္လွစ္


ခိုင္ႏွင္းေဝရင္ေသြးေလးမ်ားေဂဟာကိုေျမာက္ဒဂံုသို႔စတင္ေျပာင္းေရႊ႔ဖြင့္လွစ္လိုက္ၿပီျဖစ္တယ္လို႔သိရပါတယ္။

၄၃/၈၆၃အမွတ္၂၅ေခမာလမ္း၄၃ရပ္ကြက္ဒဂံုၿမိဳ႕သစ္ေျမာက္ပိုင္းမွာဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ခိုင္ႏွင္းေဝရင္ေသြးေလးမ်ားေဂဟာမွာကေလးစုစုေပါင္း၂၂ေယာက္႐ွိတယ္လို႔လည္းသိရပါတယ္။

"ေမေမ့ အေမာေတြ ေျပရပါၿပီ
ခိုကိုးရာမဲ့ တဲ့ သားသမီးေတြရဲ႕ စားေသာက္ေရး ေနထိုင္ေရးအတြက္ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ေတြးပူေနရတဲ့ မိခင္တေယာက္ရဲ႕ ပူေဆြး ေသာက ကို မိခင္တိုင္း နားလည္ႏိုင္ၾကမယ္ထင္ပါတယ္ရွင္ က်မသားသမီးေတြ က်မ ရင္ခြင္ထဲ ေရာက္လာတဲ့ အခ်ိန္ကစ ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ အဲ့ပူေဆြးမႈ ေသာက ကို အလူးအလဲ ခံစားခဲ့ရတာ က်မကိုယ္က်မ အသိဆံုး ...
အိုးပိုင္ အိမ္ပိုင္ မဟုတ္ေပမယ့္ မိုးလံုေလလံု နဲ႔ ေအးခ်မ္းတဲ့အရိပ္ေလးတခုမွာ က်မ သားသမီးေတြတြက္ အိမ္ေလးတလံုး ငွားၿပီးထားႏိုင္ခဲ့ၿပီ"လို႔သ႐ုပ္ေဆာင္ခိုင္ႏွင္းေဝကေျပာပါတယ္။

ပရဟိတမင္းသမီးေလးတစ္ဦးအျဖစ္ပရိတ္သတ္ကအခ်စ္ပိုရတဲ့ခိုင္ႏွင္းေဝကေတာ့မိဘမဲ့ကေလးေလးေတြကိုျပဳစုေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးေနတဲ့အျပင္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အႏုပညာေမာင္ႏွမေတြအတြက္လည္းလိုအပ္တဲ့အကူအညီေလးေတြကိုတက္ႏိုင္သေလာက္လုပ္ကိုင္ေပးတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။

"က်မ သားသမီးေတြ မ်က္ႏွာမငယ္ေအာင္ က်မ ေမတၱာနဲ႔ က်မ လက္နဲ႔ ေသခ်ာ ျပင္ဆင္ ႏိုင္ခဲ့လို႔ ပင္ပန္းလားေမးၿပီး က်မ ၿပံဳးၿပီး က်မ ဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္ေနေၾကာင္း ေျပာျပမိမွာ က်ယ္ဝန္းလွတဲ့ ေနရာမဟုတ္ေပမယ့္ ဘယ္ေလာက္ ေႏြးေထြးျပည့္စံုလိုက္သလဲ ရွင္ က်မ ခုတင္လိုက္တဲ့ ပံုေလးေတြ ၾကည့္ ၿပီးရင္ မိတ္ေဆြတို႔ လည္း အၿပံဳးေလးတပြင့္ေတာ့ ၿပံဳးမိ သြားမယ္ဆိုတာ က်မ အာမခံ ႏိုင္ပါတယ္ "လို႔လည္းသူမရဲ႕လူမႈကြန္ယက္စာမ်က္ႏွာေပၚမွာေရးသားထားေၾကာင္းသိရသည္။

Comments